Διαφήμιση
Εύκολο και υγιεινό σνάκ για το γραφείο ή το σχολείο. Δοκιμάστε τα το πρωί με ένα ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκαλιού ή με ένα φλιτζάνι τσάι αλλά και το βράδυ με ένα ποτήρι μπύρα ή κρασί.

 

Μερίδες; 950γρ κουλουράκια

Θερμίδες ανά 100 γραμμάρια: 415 (5 μέτρια κουλουράκια)

Συνολικός Χρόνος:  50΄

Βαθμός Δυσκολίας: Εύκολο

 

Υλικά

5 κούπες αλεύρι για όλες τις χρήσεις και λίγο ακόμη για το πλάσιμο

1 κουταλάκι του γλυκού αλάτι

¾ της κούπας ελαιόλαδο

Δες και αυτό!
Κουλούρια πορτοκαλιού με κανέλα !!

3 κόκκινες πιπεριές Φλωρίνης από βάζο

2 σκελίδες σκόρδο

½ κούπα νερό

 

Μέθοδος

Πολτοποιούμε στο μπλέντερ τις πιπεριές Φλωρίνης με το σκόρδο.

Κοσκινίζουμε το αλεύρι και ανακατεύουμε το αλάτι. Προσθέτουμε το ελαιόλαδο και ζυμώνουμε στο μίξερ σε χαμηλή ταχύτητα, μέχρι να λαδωθεί καλά το αλεύρι. Ρίχνουμε τις πιπεριές με το σκόρδο  και το νερό και ζυμώνουμε 1-2 λεπτά επιπλέον, μέχρι να ομογενοποιηθεί το μίγμα.

Αφήνουμε τη ζύμη να ξεκουραστεί για 10 λεπτά και στη συνέχεια πασπαλίζουμε με λίγο αλεύρι μια επιφάνεια εργασίας. Παίρνουμε κομμάτια ζύμης σε μέγεθος καρυδιού, τα ρολάρουμε στο αλεύρι και στη συνέχεια δίνουμε σχήμα κουλουριού.

Δες και αυτό!
Πίτα με λουκάνικο, μανιτάρια και τυρί

Τα τοποθετούμε σε τρείς λαμαρίνες στρωμένες με αντικολλητικό χαρτί και ψήνουμε σε προθερμασμένο στους 1700 C φούρνο για 30 περίπου λεπτά. Διατηρούνται σε θερμοκρασία δωματίου.

Περισσότερες νόστιμες συνταγές στο foodsandsuperfoods.wordpress.com

Διαφήμιση

Μέχρι να ψηθεί, ρίξε μια ματιά εδώ...