Ακολούθησε Χρυσές Συνταγές
Διαφήμιση

Από την Σταυρούλα Κρίκη, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, stavroulacooking.com

ΥΛΙΚΑ για 6 μίνι τηγανίτες:
· 2 πολύ ώριμες μεσαίες μπανάνες
· 1/2 φλιτζάνι αλεύρι για όλες τις χρήσεις*
· Μία πρέζα κανέλλα (προαιρετικά)
· 1 κ.σ. ελαιόλαδο (για το τηγάνι)**

Εκτέλεση:
1. Λιώστε τις μπανάνες με ένα πιρούνι, μέχρι να γίνουν πουρές.

2. Προσθέστε το αλεύρι και την κανέλλα και ανακατέψτε καλά, μέχρι να ενωθούν όλα τα υλικά σε μία ζύμη.

3. Ζεστάνετε ένα αντικολλητικό τηγάνι σε υψηλή φωτιά και προσθέστε το ελαιόλαδο.

Δες και αυτό!
FUDGE ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ

4. Όταν το τηγάνι είναι καυτό, χαμηλώστε την εστία σε μεσαία φωτιά.

5. Προσθέστε μία κουταλιά της σούπας ζύμη στο τηγάνι για κάθε τηγανίτα.

6. Τηγανίστε τις τηγανίτες για περίπου 2 λεπτά (ή μέχρι να ροδίσουν) και στη συνέχεια με μία σπάτουλα γυρίστε τες και αφήστε να μαγειρευτούν για περίπου άλλα 2 λεπτά.

7. Αφαιρέστε τις τηγανίτες από το τηγάνι και αφήστε να κρυώσουν για λίγο πριν τις φάτε.

Tips
*Η ποσότητα του αλευριού εξαρτάται από το μέγεθος της μπανάνας. Ξεκινήστε με ½ φλιτζάνι αλεύρι και εάν το μείγμα σας μοιάζει πιο πολύ με πουρέ παρά με ζύμη, προσθέστε 1 κ.σ. αλεύρι μέχρι να αποκτήσει τη σωστή υφή.

Δες και αυτό!
Χανούμ μπουρέκ

**Ανάλογα με την αντικολλητική επίστρωση του τηγανιού σας, μπορεί να χρειαστείτε περισσότερο ή λιγότερο λάδι.

Θρεπτική αξία ανά μερίδα 56 γρ: 93 θερμίδες, 2,5 γραμμ. Λίπος (0,4 κορεσμένα), 17 γραμμ. Υδατάνθρακες, 2 γραμμ. Πρωτεΐνες, 1 γραμμ. φυτικές ίνες, 5 γραμμ. σάκχαρα.

Από την Σταυρούλα Κρίκη, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, stavroulacooking.com
ΠΗΓΗ

Διαφήμιση

Δες και αυτά...

Περισσότερα από το Διαδίκτυο...

loading...